Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Campeones ....

Για μια ακόμη φορά και μάλιστα 39η στην ιστορια του, ο ΘΡΥΛΟΣ ΜΑΣ ειναι πρωταθλητής (14η φορά στα τελευταία 16 χρόνια). Δεν έχω να γράψω πολλά και δεν θέλω να γράψω πολλά. Ευτυχώς που υπάρχει και ο ΘΡΥΛΟΣ και μας χαρίζει χαμόγελα. Τα υπόλοιπα ας τα γραψει/συμπληρώσει το κολλητάρι, εγώ θα πω ενα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους στην ομάδα που μας έκαναν για μια ακόμη φορά υπερήφανους.



Y.Γ. Mπράβο στην ομάδα μπάσκετ του ΘΡΥΛΟΥ έκαναν τη δικιά τους υπέρβαση τα μωρά του γερο-Ντούντα και εμείς τη δικιά μας στις καρδιές μας. Για μένα ότι και αν γίνει από εδω και πέρα είστε πρωταθλητές κόσμου!!

3 σχόλια:

  1. Ερυθρόλευκες εικόνες.

    Τι συνηθισμένες εικόνες ...... ΠΙΑ !

    Και δεν μπορώ, θα την πω την κακιούλα μου, αλλά αυτή είναι η αλήθεια.

    ΑΛΛΟΙ ΣΤΟΥΣ 7 ΟΥΡΑΝΟΥΣ, ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΑ .... ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ.

    Δεν φταίμε εμείς όμως.

    ΑΝ δεν έχετε τις ικανότητες να γίνετε σαν τον "ΘΡΥΛΟ", πάρτε μαθήματα για το .... "Πώς".

    Δίνονται ..... ΔΩΡΕΑΝ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλη σου μερα καπταιν μου.
    Οπως εστρωσαν ας κοιμηθουν.
    Ειλικρινα δεν με νοιαζει ακομα και να διαλυθουν ως σωματεια.
    Δεν τους λυπαμαι καθολου μα καθολου!
    Ο ΘΡΥΛΟΣ μας ντερμπι θα βρει να παιζει!

    Απλα πλεον εχει χρυση ευκαιρια ο Βαγγελης να κανει το Ολυμπιακο να ξεφυγει παααααρα πολυ απο τη μιζερια του Ελληνικου πρωταθληματος, ελπιζω να μη την πεταξει γιατι θα ειναι η δευτερη φορα που γινεται αυτο μεσα στην τελευταια δεκαπενταετια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πράσινο πετράδι μου, έχεις εν μέρη δίκιο.

    Πιστεύω όμως ότι στις εγχώριες αναμετρήσεις είναι επιβεβλημένο να έχει ισχυρούς αντιπάλους, για να ανταγωνιστικός και στις "ξένες" ... αναμετρήσεις.

    Ούτε εγώ τους λυπάμαι καθόλου, γιατί έχουν κάνει τα μύρια όσα, αλλά καλώς ή κακώς, οι πράσινες γλίτσες κρατούσαν ψηλά και την ομάδα μας ούσα σε "κάποιο" επίπεδο.

    Ίσως κάνω και λάθος, αλλά αυτή είναι για την ώρα η εκτίμισή μου.

    Πολλά Ερυθρόλευκα .... Φιλάκια , .... και στις δύο σας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή