Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

ΘΡΥΛΟΣ - Κερκυρα ( 0-1)

Ήττα εντός έδρας για την ομάδα μας μετά από 2 χρόνια και κάτι. Σε ένα αγώνα που υπό άλλες συνθήκες θα ήταν γιορτή δύο μόνο ποδοσφαιριστές ξεχώρισαν ο Μελμπεργκ και ο Ορμπαιθ. Βαγγέλη φώναξέ τον να υπογράψει ΧΤΕΣ το Σουηδό!! Παιχνίδι με 70% κατοχή της μπάλας από την ομάδα μας και 16 ευκαιρίες για γκολ με ένα δοκάρι. Σε αντίθεση με την Κέρκυρα που με 4 ευκαιρίες έκανε το γκολ και πήρε μια πολύ σπουδαία νίκη στην προσπάθειά της να παραμείνει στην κατηγορία. Ναι ρε εξυπνόπουλοι όλοι ο Θρυλος έστησε το μάτς και ο Βαγγέλας είπε το Ορμπάιθ να σημαδέψει το δοκάρι. Οτι να 'ναι είναι ορισμένοι!!! Τέλος πάντων πολλά για το παιχνίδι δεν έχω να πω απλά την αμαρτία μου τη λέω αυτός ο Τζεμπούρ δε μου αρέσει. Και επειδή μουρμούραγα σε όλο το παιχνίδι στο κολλητάρι για την πάρτη του οφείλω να το πω και από αυτή εδώ τη γωνιά. Δεν ξέρω αν θέλει να φύγει αλλά αν πιστεύει πως με τέτοιες εμφανίσεις ο ΘΡΥΛΟΣ θα τον αφησει ελεύθερο πλανάται πλάνην οικτρά. Ας φέρει πρόταση και ας πάει στο καλό, τον ευχαριστουμε για όσα πρόσφερε, τα αποδυτήρια όμως "τατιάνα" δεν θα μας τα κάνει, καθώς επίσης και την ομάδα. Σας παρακάλω αν θεωρείτε πως είμαι εμπαθής (που μπορεί και να είμαι) εκτός από το να μου το πείτε να μου βρείτε μια φάση χτες που πήρε μπάλα και δεν κατέστρεψε την επίθεση της ομάδας. Τέλος παντων θεωρώ πως στο δεύερο γύρο δεν έχει το μυαλό μέσα στο κεφάλι του. Αυτά για την τελευταία εντός ΝΑΟΥ επίσημη εμφάνιση του ΘΡΥΛΟΥ. Περιμένουμε το κυπελλο και φυσικά τη φιέστα.

Υ.Γ.1. Δυστυχώς δώσαμε τροφή για σχόλια στους αλλόθρησκους.

Υ.Γ.2. Για να είμαι ειλικρινής η δήλωση Βαλβέρδε "δεν θέλω να γίνει σίριαλ" δεν μου άρεσε. Και εξηγώ για να μην παρεξηγηθώ. Πολύ σωστά είπε ο κόουτς πως περιμένει τη διοικηση να μιλήσουν μετά το πέρας των υποχρεωσεων της ομάδας και θα κανουν και απολογισμό για το τι πέτυχαν και τι όχι. Πολύ σωστά ο Μαρινάκης περιμένει πριν πει την τελευταία του κουβέντα. Αν όμως ο κοουτς είχε αποφασίσει να μείνει δεν θα το τρεναραμε και τόσο. Πολύ φοβάμαι (και μακάρι να βγω ψεύτρα) πως όσο περνάνε οι μέρες τόσο απομακρύνεται από τον πάγκο μας.

Υ.Γ.3. Μπορεί να χάσαμε, αλλά περάσαμε πολύ ωραία στο ΝΑΟ χτες. Γελάσαμε, "κουτσομπολέψαμε" (ναι ναι αφού πάθαμε στερητικό συνδρομο με τον Τορο :-) ) είδαμε γνωστούς και φίλους. Γενικά ένα πολύ όμορφο απόγευμα ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα.        

Υ.Γ.4. Δεν θέλω να μπω στη διαδικασία να μιλήσω για την κα. Βαβερδε. Είναι δημοσιογράφος και εχει την καριέρα της θα πρέπει να σεβαστεί το ίδιο και την καριέρα του άντρα της. Θεωρώ πως κάνει προσπάθειες ο κόουτς για να πείσει την οικογενειά του ... Το κόβω εδώ λοιπόν ...

Y.Γ.5. Πωωωωωω ρε καρακομπλεξαρες που κυκλοφορουν στο ΝΑΟ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου