Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Feliz cumpleaños κολληταρακι μου

Κολληταρακι μου άλλη μια χρονια που γιορταζουμε μαζι τα γενεθλιά σου. Να τα χιλιασεις να σε χαιρομαι πρωτα εγω (χοχοχο) και μετά ολοι οι αλλοι, και να σε καμαρωνουμε. Να εισαι παντα καλα πολυχρονη και ευτυχισμενη και κυριως να εισαι συνεχεια το ιδιο και ακομα περισσοτερο χαμογελαστη. Να ειμαστε καλα και να γιορταζουμε καθε χρονο μαζι τα γεννεθλια σου για πολλα πολλα χρόνια. Να εχουμε υπομονη η μια για την αλλη και υπομονη για να ξεπερναμε καθε εμποδιο στη ζωη μας, να ειμαστε παντα εκει η μια για τη αλλη στα ευκολα μα και στα δυσκολα. Αυταααα γιατι ...

Τινος λαου αλφαβητο τις λεξεις να ταιριαξω
για να χωρεσουν οι ευχες που θελω να σου γραψω.


1 σχόλιο:

  1. Kαθυστερημένες και οι δικές μου ευχές για το .... κολληταράκι σου.

    Είθε όσα εύχεσαι και για τις δυο σας, ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ !

    Τα φιλιά μου και στις δυο σας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή