Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

Παγουραδες - ΘΡΥΛΟΣ (1 - 2)

Σε ένα κακό, κάκιστο αγωνιστικό χώρο μετά και από τη βροχή που είχε ρήξει ο ΘΡΥΛΟΣ πέρασε το εμπόδιο των παγουράδων aka Αγιαξ της Ηπειρου ή aka Πας Γιαννενα. Χωρις να εντυπωσιάσει σε όλο το παιχνίδι ο Ολυμπιακος πηρε ένα διπλό ψυχολογιας και έβαλε 3 ποντακια στο σακούλι. Διπλό ψυχολογίας για 2 κυριως λόγους. Ο πρώτος έχει να κάνει με το δυσκολο αυριανό αγώνα με τη Σάλκε στο ΝΑΟ και ο δεύτερος γιατί έτσι έστειλε μηνυματα προς πασα κατευθυνση για το ποιος ειναι ΚΑΙ φετος το αφεντικό στο πρωτάθλημα. Άλλο είναι να πας πρώτη αγωνιστική στην έδρα σου για το ΤσουΛου με νίκη και μάλιστα εκτος έδρας και άλλο να πας με γκέλα (όταν ξερεις κιόλας πως και ο αντίπαλος σου στην κούρσα του πρωταθλήματος έχει γκελάρει). Η ομαδα κατα διαστήματα επαιξε ωραίο ποδόσφαιρο και κατάφερε σε ενα γήπεδο χωράφι να πιέσει και ψηλά τον αντίπαλο (έχοντας και την συντριπτικη κατοχή της μπάλας με 70%). Σε γενικές γραμμές και τηρουμενων των αναλογιών η ομάδα μου αρέσε. Μου άρεσε ο Τζιμπούρης πάρα πολύ για ένα ακόμα παιχνίδι και δείχνει πολύ πιο απελευθερομένος μετά και την πώληση του Μιραλλάς. Ο "τρομοκρατης" ξέρει οτι αυτος θα είναι ο βασικός σκόρερ της ομάδας και γουστάρει. Γουστάρει να σκοράρει αλλά πλεον γουστάρει και να πασάρει. Μακάρι να ανανεώσει και αυτός όπως και ο Φουστεραρος και ο Αμπντουν. Στα εκτός εδρας παιχνίδια δεν θα κάνω ατομική κριτική σε κάθε παιχτη. Αλλά οφείλω να γράψω δύο πράγματα γι αυτα που είδα και μου άρεσαν αλλά και αυτά που δεν μου άρεσαν. Είπαμε μου άρεσε ο Τζιμπούρης αλλά και "η κοντούλα λεμονιά" aka Ιμπαγασα. Ο ανθρωπος ειναι παιχταράς όπως και να το κάνουμε και μακάρι να βγάλει όλη τη χρονιά χωρίς τραυματσιμους. Το θέμα της κούρασης θα το διαχειριστεί αυτός σε συνεργασία με τον προπονητή του. Μου άρεσε επίσης και η κίνηση του Μητρογλα μετά το γκολ που έδειξε τον Τζιμπούρη αναγνωρίζοντας πως το γκολ ήταν δημιουργία του Ραφικ. Σημαντικό πολύ για έναν ανθρωπο που κατα τη γνωμη μου δεν έχει μυαλο στο κεφαλι του. Μακαρι να συνεχίσει έτσι. Πάμε και σε αυτα που δεν μου άρεσαν. Δεν μου άρεσαν οι δηλωσεις του Κάρολ οτι στη φάση του γκολ φώναξε στο Σιόβα να διώξει, ουσιαστικα τον έβγαλε στη σέντρα για ένα ακόμα φάβα γκολ που έφαγε αυτός. Λοιπόν δύο πράγματα για το Ροι. Παίζει για να κατευθύνει την άπειρη άμυνα μιας και δεν παίζει ο Αβρααμ και σωστα βάζει ο Ζαρντιμ ένα πιο εμπειρο. Όταν με το καλό έρθει ο Αβράαμης τότε το πιθανότερο είναι ναι παιζει ο Μεγιερι. Μη σου πω πως αν πιασει ο Κοντρερας (χλωμό το βλέπω αλλά λέμε ποτε δεν ξέρεις) θα δούμε τον "σαγόνια" πιο γρηγορα κάτω απο το τερμα. Δευτερο και σημαντικότερο. Από τη στιγμή που φώναξες Ροι στον Σιοβα να διώξει τη μπάλα εσύ τι δουλειά είχες να βρίσκεσαι τόσο έξω από την εστία σου??? Πολύ άσχημη δήλωση θεωρώ πως με αυτή τη δήλωση "τελειωσε" για φέτος τον Σιόβα. Ναι είναι ευθύνη του Σιόβα το γκολ για μένα και μόνο του Σιόβα. Εκεί τη διώχνεις την .... "τιμημένη" για μπάλα και όπου πάει. Σε γενικές γραμμές όσο αθλητικός και άν ειναι ο Σιόβας δεν έχει καταφέρει να με πείσει για την αξία του. Μέχρι σήμερα είναι μέσα σε όλες τις φάσεις που έχουμε φάει γκολ. Θεωρώ πως για να μην καεί περισσότερο το παιδί αύριο θα τον προφυλάξει ο Ζαρντίμ και δεν θα τον ξεκινήσει. Μάλλον παμε με Κοντρερας και Παπαζογλου (χωρις να αποκλείω την εκπληξη Μανωλά..ς). Θεωρώ πως έχει όλα τα φοντα και κυρίως τα προσόντα να αγωνιστεί σαν κεντρικός αμυντικός του Θρύλου, αλλα πρεπει να ηρεμήσει και να πιστέψει στον εαυτό του περισσοτερο. Να γίνει σα το Μανιάτη ένα πράγμα που άρπαξε την ευκαιρία από τα μαλλιά. Το σταματάω εδώ το θέμα ελπίζω το πάθημα να γίνει μάθημα σε όλους, γιατι την επόμενη φορά μπορεί και να μας στοιχήσει. Πάμε και σε ένα ακόμα που δεν μου άρεσε. Είναι γνωστή η αδυναμία μου στον Πάντο. Ο Τασος ειναι ο μοναδικός πρωην ερυθρόλευκος που πέρασε από το ΝΑΟ και 33000 ατομα ορθιοι τον χειροκροτουσαν και φωναζαν "Τασος Παντος οε οε οε". Προχτες λοιπόν έκανε 2 δολοφονικα τάκλιν πάνω στον Παπαζογλου και το πρωτο δεν ήταν απλά για κίτρινη αλλά για απευθειας κόκκινη κάρτα (δε μου λεει κατι που πηγε πανω απο τον Παπαζογλου να ζητησει συγνωμη "να σε κάψω Γιαννη να σε αλειψω λάδι"). Μου εκανε πολύ μεγάλη εντυπωση το αντιαθλητικό παιχνίδι του γιατί δεν μας εχει συνηθίσει σε τετοια ο Παντούρου. 
Πάμε λοιπόν αύριο για να κάνουμε μια καλή αρχή και να πάρουμε το πρώτο τρίποντο για φέτος στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση. Βαζελάκια και λοιποι πάρτε θέση στους αναπαυτικους καναπέδες σας.

Υ.Γ.1 Ο Μανωλά..ς χωρίς να είναι εντυπωσιακός έκανε κατα τη γμώμη μου ένα καλό παιχνίδι. Είχε και το δοκάρι. Είναι ο μόνος παίχτης της ομάδας που τον αντιμετωπίζω και νομίζω όλοι οι Ολυμπιακοί με μεγάλη δυσπιστία.

Υ.Γ.2. Ο κόρακας πάλι ότι να ναι. Τι κάρτα ηταν αυτη στο Μοδέστο στη φάση που τον γκρεμίζει στην περιοχή ο αντίπαλος του? Δε ζήτησε πέναλτι κάτι που θα μπορούσε να κάνει γιατί φαίνεται να είναι σπρωξημο. Και αντε την έβγαλες αυτη οκ να το καταλαβω. Στη φάση του φάουλ του Παντου στον Παπαζογλου είναι ο ορισμός της κοκκινης. Εκεί την κάναμε γαργάρα εεε??

Υ.Γ.3. Μαλλι με καράφλα πιάστηκε ο ΜπουμΖονκ και ο τραγουδιστης λεει. Ε ρε γλέντια!! 9/12 αδερφια μου 9/12!!

Υ.Γ.4. Βαγγελα για να μην προκαλέσουμε τον κόσμο με την κρίση δεν αγοράσαμε παίχτες και δεν χαλάσαμε λεφτα. Αλλα ρε Βαγγελά τι τιμες είναι αυτές για τα εισιτήρια του ΤσουΛου? Αααα και μη μου πεις ειχε και 25αρια και 35αρια. Ναι καμια 200ρια στο συνολο. Ολα τα άλλα απο 45 ευρω και πανω!!! Βαγγελη το μηνυμα με τα διαρκείας το έλαβες ή όχι? Πέρισυ 18.000 (+) και φέτος οι κακές γλωσσες λένε για 10.000 (και για να το κάνουν και λιγάκι καλύτερο λένε για 12000 με το ζορι).  

UPDATE: Πριν λιγο διάβασα την αποστολή της ομάδας για αυριο. Ο Παπαζογλου ειναι εκτός οπότε μάλλον θα ξεκινήσει με Σιόβα δίπλα στον Κοντρέρας. Για να ειμαι ειλικρινής έκπληξη μου προκαλεί το κόψιμο του Παπαζογλου. Δεν ήταν και ο καλύτερος για δεξί μπακ οπως επιλέχθηκε προχτές αλλά το παλλικάρι έχει μάθει πολλά δίπλα σε Αβραάμ και Μέλμπεργκ. Τέλος παντων δε με πολυπειράζει. Αυτός είναι ο προπονητής κάτι περισσότερο θα ξέρει και κάτι περισσότερο θα βλέπει από ότι εγω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου