Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ & ΧΑΒΙΤΟ ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΠΕΜΠΤΗ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ

Καταρχήν φατε μια κουταλια βυσσινο να γλυκαθειτε απο το δηλητηριο σας ΟΛΟΙ εσεις που βριζατε τον ΒΑΛΒΕΡΔΕ πιστευοντας τα Αρδακια του κωλου που λεγανε οτι αναψε πρασινο (μπλιαχ) χρωμα για τον Ελε...

Ξεκιναμε λοιπον..

ΣΗΦΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ ο 2ος πορτιερο του ΘΡΥΛΟΥ!

Ο 29χρονος γνωστος απο την παρουσία του στα γκολποστ του Εργοτελη, παρουσιαστηκε εχθες και ευχηθηκε τα εξης:

«Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στην οικογένεια του Ολυμπιακού. Είναι η μεγαλύτερη ομάδα στην Ελλάδα. Γνωρίζω πολύ καλά τις απαιτήσεις. Ήρθα να δουλέψω σκληρά, με επιμονή και υπομονή, για να δικαιώσω τους ανθρώπους που με έφεραν. Ελπίζω φέτος να κατακτήσουμε όλους τους τίτλους που διεκδικούμε».

Ερωτηθείς τι σημαίνει για τον ίδιο το γεγονός ότι μετά τον Αντώνη Νικοπολίδη είναι ο επόμενος Έλληνας που καλείται να υπερασπιστεί την εστία του Ολυμπιακού, είπε: «Είναι πρόκληση για μένα. Το γεγονός αυτό με γεμίζει ευθύνες και είμαι έτοιμος να παλέψω, όπως έχω κάνει πάντα στη ζωή μου».


ΦΡΑΝΘΙΣΚΟ ΧΑΒΙΤΟ το αναπληρωματικο δεξι εξτρεμ του ΘΡΥΛΟΥ.

Ο Ισπανος ο οποίος είχε κλείσει στον Ολυμπιακο απο τον Ιανουαριο, αλλα ο κουμπαρος του Πατερουλη προσπαθησε να του κοψει την μπαλα μια και δεν εστειλε τα απαραιτητα δικαιολογητικα στη Λα Κορουνια ωστε να αγωνιστει για ενα εξαμηνο, πριν παρουσιαστει επισημα απο την Θρυλαρα
τόνισε οτι:

«Είμαι πολύ χαρούμενος που ανήκω πλέον στον Ολυμπιακό. Είναι μία πολύ μεγάλη ευκαιρία για μένα να εξελιχθώ στην καριέρα μου σε μία τόσο μεγάλη ομάδα. Ελπίζω να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη που μου έδειξε η ομάδα», ενώ δεν έδειξε να φοβάται τον ανταγωνισμό για μία θέση στην ενδεκάδα. «Είναι καλό να υπάρχει ανταγωνισμός, για να παίζουν οι καλύτεροι και να αποδίδει καλύτερα η ομάδα».

Όσο για το αν ανησυχεί μήπως επηρεαστεί από την απραξία των τελευταίων έξι μηνών, είπε: «Έχω επηρεαστεί, αλλά όχι τόσο αγωνιστικά. Ψυχολογικά περισσότερα. Ήθελα να παίξω εκεί. Τώρα όμως υπάρχει μπροστά μου η προετοιμασία, που δίνει την ευκαιρία σε κάθε παίκτη να βρει ρυθμό».

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ!

Μακαρι να δικαιωσετε αυτους που σας επελεξαν και ευχομαι ολοψυχα μακρια απο τραυματισμους!


ΥΓ Ειπα για τους πολεμαχους του Βαλβερδε μου? Δεν πειραζει ας ξαναπω! Σας ευχομαι να παθετε οτι ευχηθηκατε στον προπονητη μας εις διπλουν! Ναι γινομαι κακια οταν πειραζουν τους ανθρωπους που σεβομαι και εκτιμω!

ΥΓ2 Καλα ειδικα εσυ ρε σκατοφλωρε που τολμησες να πεις τετοια κουβεντα για τον προπονητη μας και το παιδι του, ειλικρινα σου ευχομαι να το βρεις απο την οικογενεια σου. Γιατι η εμπαθεια και η αδικαιολογητη κακια εχουν και τα ορια τους. Ξεφτιλισμενε Μουρινιο του κωλου.

ΥΓ3 Ναι ναι επιτελους ξελαφρωσα..καιρο ηθελα να τα χωσω!

1 σχόλιο:

  1. Όχι ρε συ, μη λες εσύ τέτοιες βαριές κουβέντες. Δεν αξίζει να ασχολείσαι με τέτοιους ανθρωπους. Η αδιαφορία σου είναι οτι χειρότερο για αυτους.

    Αντε καλή χρονιά να έχουμε και η ομαδαρα να τα σαρώσει όλα φετος! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή