Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ...

Οταν λεει καποιος:

"Σε κάθε περίπτωση θέλω να σας πω ότι έχω ένα συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό και βρίσκομαι εδώ για να εκπληρώσω όλες τις δεσμεύσεις. Το ίδιο είπα και στον πρόεδρο, όχι μόνο για θέμα του συμβολαίου μου, αλλά όσον αφορά όλα τα θέματα. Αυτό έχω συζητήσει με τον πρόεδρο. Δεν θέλω να συμβεί το ίδιο και συνεχώς να απαντάω στην ίδια ερώτηση, γιατί μία ερώτηση μπορεί να γίνει με πολλούς και διάφορους τρόπους αλλά η απάντηση θα είναι ίδια" ,

τι εννοει?????? ΟΥΓΚ!

Δηλαδη πρεπει να κυκλοφορει και ενα λεξικο του Μπαμπινιωτη για να εχουμε προχειρη την ετυμολογια των λεξεων ωστε να καταλαβουμε τι θελει να πει ο  Βαλβερδε? Ημαρτον..

ΥΓ Πικουλες, Καραπαπαδες, Νικολακοπουλοι και λοιποι ξυδακι...ναι, ναι στη σαλατα εννοω.

1 σχόλιο:

  1. Την επομενη φορα ο Βαγγελης μαζι με το βιβλιο κατα της βιας που μοιρασε στο γηπεδο θα μοιρασει και το ετυμολογικο λεξικο του Μπαμπινιωτη. Καθολη τη διαρκεια δε των αγωνων του Ολυμπιακου αλλα και κατα τη διαρκεια των προπονησεων θα υπαρχει live μεταφραση των οσων λεει ο προπονητης του Ολυμπιακου με δυνατοτητα παρεμβασης για οσους δεν γουσταρουν αυτα που λεει. Δε μας χεζετε ρε ξερολες ...

    Για μια ακομα φορα ειναι φανερο ποιοι και γιατι θελουν να δημιουργησουν προβλημα στην ομαδα του Ολυμπιακου! Κατι Ολυμπιακαρες δημοσιοκαφροι που βρικαν την ευκαιρια να εξεμεσουν αθλιοτητες περι παιχνιδιων στην πλατη του Ολυμπιακου και ειμαι σιγουρη με την βοηθεια και την αμεριστη συμπαρασταση καποιων παρατρεχαμενων του προεδρου. Οι οροι ηθικη και αξιες δεν υπαρχουν στο λεξιλογιο σας και δεν μπορω να περιμενω κατι περισσοτερο απο εσας. Ομως να κανετε σημαια το προσωπικο προβλημα ενος ανθρωπου ειναι Α Ν Η Θ Ι Κ Ο!!! Σε παλιοτερο ποστ ειχα πει πως ακομα και να φυγει ο ανθρωπος αυτος το καλοκαιρι απο τον Ολυμπιακο θα φυγει σαν Κυριος οπως και ηρθε και να ειστε και σιγουροι πως ο Βαγγελας ξερει πολλα περισσοτερα απο οσα βγαζετε εσεις. Χωνεψτε το ΔΕΝ υπαρχει χωρος για εσας στα αποδυτηρια του ΘΡΥΛΟΥ.

    Υ.Γ.1 Κοουτς οτι και να αποφασισεις να κανεις το καλοκαιρι εγω θα ειμαι μαζι σου. Ακομα και να θελησεις για τους δικους σου προσωπικους λογους να αποχωρησεις απο την ομαδα εχεις κερδισει με το σπαθι σου ενα μερος στην καρδια μου.

    Υ.Γ.2 Κοουτς παρακαλουσα σε ολη τη διαρκεια του ματς να βγαλεις τον ανεκδιηγητο Ντουντου απο το παιχνιδι. Ειμαι 100% σιγουρη πως και εσυ αυτο ηθελες να κανεις αλλα απεδειξες πως μπορεις να προστατευσεις τους παιχτες απο ασχημες για αυτους καταστασεις. Αυτό ειναι ηθος ... κατι που λειπει απο ολους οσους σε κατηγορουν παλι.

    Υ.Γ.3 Ειμαι πλεον σιγουρη πως ο Ντουντου εχει ενα ipad στο βρακι του ακομα και την ωρα του αγωνα και στελνει μηνυματα στο τουιτερ. "Μολις μου εδωσε πασα ο Ουρταδο", "Οι οπαδοι στην κερκιδα δε με σεβονται", "Δεν μπορω να κανω κοντρολ μετα απο πασα στα δυο μετρα". Ρε αιντε στυο καλο αγορινα μου και να μη μας γραφεις ουστε στο τουιτερ. Ελεος με την παρτη σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή