Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Geburtstag / Cumpleaños / Birthday / Γεννέθλια

Σήμερα λοιπόν είναι μια ξεχωριστή μέρα για σένα. Μια μέρα που αξίζει να την ζήσεις και να την ευχαριστηθείς όσο καμία άλλη. Μια μέρα σημαντική και για μενα. Μια μέρα να μου θυμίζει πως τελικά κάποια στιγμή συναντάμε σημαντικούς ανθρώπους στη ζωή μας. Που μπαίνουν σα "σιφουνες" και τα αλλάζουν όλα. Που με την αύρα τους σου αλλάζουν τη ζωή.  

Με άκουσες όταν ήθελα να μιλήσω.
Ήσουν εκεί να διώχνεις τους φόβους, τις ανασφάλειες και τα δάκρυα μου.
Σήμερα στα γεννέθλια σου δεν μπορώ να σκεφτώ σε ποιόν πρέπει να είμαι ευγνώμων. Στο μέρος και στις συνθήκες που έγιναν η αιτία να σε γνωρίσω? Σε σένα που έγινες η καλύτερη μου φίλη? Ή στο Θεό που με ευλόγησε με μία φίλη σαν και σένα.
Mην ακούς λοιπόν κανένα είσαι ότι καλύτερο θα μπορούσα να ζητήσω από φίλη, άλλαξες τη ζωή μου και δεν θα το ξεχασω.

ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ. 
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΗ, ΥΓΙΗΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ.
ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΕΝΤΑΣΗ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΜΕΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.
ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΜΕ

Υ.Γ. Φτάνει πολλά είπα και ξέρεις δεν λέω πολλά εγώ. Τα υπόλοιπα από το τηλέφωνο και από κοντά!!!

1 σχόλιο:

  1. Σε ευχαριστω πολυ πολυ πολυ κολληταρι μου!

    Και ας σε παιδευω μερικες φορες..:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή